Tråk

Hej alla amazing personer som fortsätter läsa fast jag aldrig skriver :)
Det här inlägget vill jag tillägna... ingen. Ingen endaste person är det här inlägget tillägnat. Du som läser det här får ta det som en hemlighet. Berätta inte för någon att du läst det här, för som sagt är det hemligt. Hemliga saker har ofta lösenord, ni vet som kassaskåp. Den här texten har lösenordet f i s k p i n n e. Det enda ni får göra med det lösenordet är att skriva det på facebook, blogga om det, berätta det för hela världen och skrika det till mej i matsalen. Inget annat. Eller förresten, ni får äta det också. Fast bara om ni måste ;)

Okej nu ska jag försöka göra en lite serösare del i det här inlägget.
Idag har jag: blivit sur på min mobil för den stänger av sig hela tiden, fått regn i ansiktet när jag lutade mig ut en liten liten bit från ett fönster i skolan, gjort ett snyggt mål i fotboll på rasten, fått potatismos och ketchup på mina händer när jag åt tunnbrödsrulle i skolan idag... Och en massa annat :)

Snart kommer ett "normalt blogginlägg" by me och lite låtar jag nördar just nu :P

Kommentarer

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0