En lista

1. Favoritplats?
Finns många, men hemma eller hos någon kompis är nog bäst. Eller på min mormors landställe!

2. Favoritfärg?
Grön!

3. Samlar du på något?
Nja, cola-glasflaskor har jag några. Förut samlade jag på vackra stenar.

4. Favoritblomma?
Lilja. Murgröna är också fint, fast det är ingen "blomma" direkt.



5. Favoritlukt?
Kaffelukt på morgonen hos mormor. Eller hundlukt.

6. Om du skulle få en medalj för något, vad skulle det vara för?
Jag vet inte, jag har fått en i från skolan för orientering, men det var för att typ ingen annan försökte. ^^

7. Vad är den första saken du tänker på när jag säger "röd"?
Ett rött hjärta ritat på ett rutigt matte-papper.

8. Vilken radiostation lyssnade du senast på?
The Voice!



9. Vilken är din favoritsak i ditt rum?
Min säng och min fåtölj!

10. Om du kunde flyga, vilken plats skulle du flyga till först?
Till himlen för att träffa min bror <3

11. Vilken är din favoritplanet?
Mars! Det är också månaden jag fyller år i :P

12. Sover du på något speciellt sätt?
Somnar på sidan med huvudet mot väggen, vaknar på ryggen åt andra hållet x)

13. Favoritnamn som inte är ditt eget?
Flicknamn: Ellie.

14. Vilken stad är den finaste enligt dig?
Lund! Har aldrig varit där men har drömt om hur det kanske ser ut x)



15. Vad heter filmen du senast såg på?
Hairspray!

16. Vad ser du om du tittar åt höger?
En ful tapet och en gratis-almenacka från kommunen...

17. Vad gör dig glad just nu?
Att min syster är hemma och att jag har massa nya favoritlåtar!

18. Vad är det för väder hos dig just nu?
Soligt och lite mysigt kyligt.

19. Vad åt du senast?
Macka med smör!

20. Vad gillar du mest på dig själv?
Svårt... Mina fräknar på sommaren kanske (:

21. Vilka länder har du varit i?
Sverige, Norge, Finland, Danmark, Frankrike, Spanien, Grekland, Mallorca (är det ett land?), Cypern, Italien och USA :D tror det var alla...



22. Vad var det senaste du köpte?
Nya vintervantar och skidsockor!

23. Vad står det i de tre senaste sms:en du fick?
"Och ha en bra dag!"
"Vad e skit nära? O.o xD"
"God natt <3"

24. Vad var det senaste någon sa till dig?
"Tack!"

25. Vad är du bra på?
Komma på idéer kanske? :)

26. Ditt favoritcitat?
Vet inga. Kanske "Hakuna Matata"? :P



27. Vad längtar du mest till just nu?
Min födelsedag, praoen och att träffa alla kompisar i skolan igen!

28. Vad har du som ringsignal?
Shake it - Metro Station


29. Favoritfilmkaraktär?
Finns många! Gru från Dumma Mej/Despicable Me är nog bäst!



30. Vad är viktigast för dig?
Att ha roligt och njuta av livet!!

Lista lånad från mariavinterblomst.com, översatt (och lite ändrad) av mig :)
Inga bilder tillhör mig.

Kommentarer
Namn: Fanny

haha diggar nummer 16 ;)

2012-03-03 @ 11:48:22
URL: http://fannyfs.devote.se
Namn: Hilda

Sv: Haha, varför?? xD

2012-03-20 @ 18:57:10
URL: http://misshallie.blogg.se/

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0