Hola.

Hej alla.
Är hos min kompis Fanny i Norrland just nu. Vi har åkt skoter och sånt förut men nu är vi nån annan stans. Idag har vi (mest hon) fotat hennes småsyskon, de är jättesöta!!! Snart ska vi käka hallon och glass! Vi lyssnar på musik nu förresten, typ 'Snälla bli min' med Veronica Maggio. Jaa då vet ni det... Vackert blogginlägg va?? Nu blir ni glada hoppas jag :D kraaaam
oj förresten kommer lite bilder nu! För att ni ska fatta bilderna behöver ni veta det här: vi har ätit grillat kött och min kompis lillasystrar har badat och ja... typ det ;)
äääääälskar deras turkosa badkar ;D
TACK för att ni fortfarande orkar med mina flummiga inlägg :)

Kommentarer

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0