Yeehaa! (det går framåt!)

Hejsan!

Är bara tvungen att göra ett inlägg om designen... Det kommer bli bra! :D
Jag är inte särskilt proffs alls ("va?? Vad är ett inlägg?") och nu så har jag fixat en bild bredvid adressfältet! :P En cupcake såklart, som jag gjort i paint. Vad tycks?? :)

Även fixat bakgrund, snart kommer nog en header. Lite mer fix kommer efter ett tag...

Förresten, alla kära läsare som jag inte har än, ingen vet ju att denna bloggen finns! Men snart ska jag skriva på fejjan och snacka lite i klassen och så... Hoppas jag får fler läsare! :D

Kramis! (i efterskott ;) haha)

Kommentarer

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0