Inlägg numero åtta!

Nämen, hejsan!

Här är då inlägg nummer åtta (som du kanske såg på rubriken)! Jo, idag har jag inte så mycket för mig... Men det är kul att blogga! Så... Vad tycks? Går det bra eller borde jag sluta? Tacksam för svar! :)

Idag har jag upptäckt att jag gör massa inlägg i kategorin "foto". Tänkte kanske dela upp den kategorin till flera olika... Men vilka kategorier? Det återstår att se. Måste kolla igenom mina bilder... Jag tar ju kort på lite allt möjligt, eller? Hm... svårt.

Jippie! Bra fotoidé med en kompis... Hoppas hoppas hoppas den blir av!!! :D Fast jag tänker ju såklart inte avslöja för någon annan än "mina närmaste" alias föräldrarna. Då kan ju någon sno idéen... Och det är inte bra! Men kom nu inte och säg "har man sagt A får man säga B", för jag vill ju minnsan att du ska vara nyfiken. Du får se om ett tag... ;)

Ojsan, vad enkelt det är att blogga! Det trodde jag inte. Har ju bara bloggat opersonligt förut, och inte lixom invigt det här med bloggningen som Miss Hallie. Men nu kom det! Haha, vad knasigt...

Det här börjar spåra ur... ÅTER TILL FOTO!!!


Min bakgrunds historia... Av mig (i photoshop)
Vilken är snyggast? :)

Kommentarer

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0