Vad ni missat: Gävle!

Hejsan!

Nu kommer ett inlägg om när jag var i Gävle med mina föräldrar helgen 25 och 25 September. Huvudanledningen var för att musikgruppen Fork skulle vara där, men det blev lite sightseeing på köpet! :)

Här kommer då helgen i Gävle i bilder!


På med conversen och ut till busshållplatsen



I was there


Mamma was there


Pappa was there


Först buss...

...sedan Upptåget!


Promenad och shopping på eftermiddagen


God mat med chips som förrätt (och vitlösbröd ofc!) Sen till konserten...


Och eftersom man inte får fota på konserten så är det här pausbilder! Fint tak fast dålig belysning

Jättefina dekorer så att hela rummet såg lyxigt och gammalt ut :)


Och världens bästa FORK! :D <3 Från vänster: Mia, Jonte, jag, Anna och Kasper! <3


Dagen efter blev det promenader (och fotostund för mej!)...


...i de gamla delarna av Gävle


Vid vattnet...



Fin kyrka...

Så gullig dörr!

Ser ni fågeln?? Så perfekt om jag haft zoom! <3

Kan ni tänka er, den här skylten satt på en gammal bro! (jag vet att jag har dålig humor...)


Gammalt räcke...


...och gammalt golv!

Färgglada och allmänt fina "kusthus"

Kom att tänka på Narnia... :)

VARNING FÖR BILDER PÅ JÄTTEGULLIGA HUS! :D















Fulaste porten men gulligaste katten :)






Slottet!

Mina föräldrar <3


Jättegod turkisk choklad som jag fick från Malin <3


Hemma igen!


Och mina nya snygga väckarklocka! :D

Jag vet, det blev ett JÄTTELÅNGT inlägg... Men det var kul för mej! XD

Kommentarer

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0