Vad ni missat: Friluftsdag!

29 Oktober var det då en liten friluftsdag i skolan (eller snarare på vallen).
På förmiddan var det som sagt friluftsdag, eftermiddagen mentorsdag.
Här kommer dagen i bilder!


Jag hade då mina försmå skor...

...medan alla andra hade sånna här sportiga skor!

Hihi... :)

Höjdhopp var första grenen

Dags att gå till nästa gren

en annan gren var längdhopp


Hiny <3

Det var en gång ett läskigt hotell... x)

...och tre glada tjejer och en kille! (slut) :)


Även fast allt är tekniskt fel på bilden, så ville jag ha med den pga de två gulliga tjejerna
som fick agera modeller för dagen! <3



Låååångt....... :)

Lunchdags

sen sprang vi bland annat :)



vi i hejarklacken fick ställa oss bakom stängslet...

OCH VI VANN! :D

Snipp snapp snut så var den friluftsdagen slut! Bilderna kanske var i en lite konstig ordning men jaja... De var fina iaf! :) Eller...? Vad tycks? :P

Kommentarer
Namn: Agnes

Helt okej för mig iallafall! <3

2011-10-09 @ 16:59:27
URL: http://agneswii.blogg.se/
Namn: Fanny

Jätte fina bilder!!

Speciellt dom med mig på:P

Kom ihåg och lägga dom som utkast på hiny !

2011-10-10 @ 21:34:53
URL: http://ensparris.blogg.se/

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0