Sjuk...

Hello!

Idag är jag hemma för jag bara hostar och snörvlar... Jag vill till skolan! Jag vill inte missa någonting, och jag vill vara med kompisarna på rasterna. Jaja, hoppas jag är frisk till imorrn iaf! :D

Vad jag klarat av hitills på listan om Saker jag vill göra
  • fixa klart bloggdesigner, absolut inte klart
  • kolla bloggar + hitta nya, har hittat aldeles för många
  • fota! måste bara få tid....
  • kolla WeHeartIt och få inspiration det är delen att använda inspirationen jag behöver
  • åka och köpa sånt jag saknar (typ strumpbyxor mm) strumpisar har jag köpt iaf :)
  • baka! nu är det ju så att jag är sjuk :(
  • sitta och testa olika redigeringssätt i photoshop elr picnik, kanske idag?? :D
  • åka o bada (måste öva simning haha) lär inte hända närmsta tiden...
  • vara med kompisar och bara ha kul, varje dag i skolan och på scouterna <3
  • få en systemkamera i julklapp! (eller så snart som möjligt!) letar efter nån bra modell at önska mej!
Ja, det var väl det då! Ganska mycket kvar känner jag... Men det här är ju mest roliga saker, så det ska väl inte bli så stora problem tycker jag! :D

Ska försöka kolla ikapp mej på Hawaii 5-0 också, ligger efter med massa avsnitt. Skulle vara kul att kunna prata med t.ex. Agnes om vad som händer och så...

Nu måste jag sätta fart! Bye

Kommentarer

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0