Musiktips!





Jag såg på Moraeus med mera i söndags. Hörde lite bra bakgrundsmusik mellan själva framträdandena och skrev upp alla låtar som stod i slutet. Sökte lite och kom fram till att de låtar jag gillat var framför allt den översta (Svenska Björnstammen) men också den undre (The Verve). Låtarna heter "Vart jag mig i värden vänder" och "Bitter Sweet Symphony". Den första gillar jag för att jag verkligen kommer in i musiken, jag vill bara hoppa omkring. OCH DISSA DEN INTE DIREKT, för början är lite konstig... Lyssna minst till 1.23! Den andra gillar jag mest det i bakgrunden, som också hela låten börjar med. Mysig bakgrundslåt, perfekt att ha i ett program som Moraeus! Vad tycker ni??

Kommentarer
Namn: Fanny

GUUD!! Är typ kär i den där vart mig i världen vänder !!! Tack för tipset! <3

2011-11-03 @ 16:55:13
URL: http://ensparris.blogg.se/

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0