Färgsorterad bokhylla


Bokhylla LACK från Ikea :)

Dagen vi slutade tidigare. Jag har varit sugen på att fixa en färgsorterad bokhylla ganska länge, och nu blev det av! Det finns olika grader av att sortera en bokhylla i färger. Ett sätt är att göra som jag: dela upp i olika delar och sedan blanda alla röd/rosa/gula/orangea böcker tillsammans osv. Ett annat sätt är att sortera helt efter färg, dvs. att man sorterar alla röda böcker så de står från mörkaste röd till ljusaste röd osv. Men jag tycker personligen det lite "slarvigare" sättet är finare! Det är också enlare och tar mindre tid att fixa! :)

Vad tycks??

Kommentarer
Namn: Agnes

Riktigt snyggt!

Har mejlat blogg.se och frågat om bloggdomän nu! <3

2011-10-09 @ 16:57:40
URL: http://agneswii.blogg.se/

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0