Design!


Haha, det här var min första header x)

Nu håller jag på att fixa lite designer, både till mej själv och till andra :) Försöker hitta tid till olika saker, har så mycket kul jag vill göra, men så lite tid och så mycket läxor (egentligen inte... jag gör bara fel saker!). Men nu har jag iaf fixat lite, och vi får se när jag blir klar och kan lägga upp dom! :D

Saker jag vill göra

  • fixa klart bloggdesigner
  • kolla bloggar + hitta nya
  • fota!
  • kolla WeHeartIt och få inspiration
  • åka och köpa sånt jag saknar (typ strumpbyxor mm)
  • baka!
  • sitta och testa olika redigeringssätt i photoshop elr picnik
  • åka o bada (måste öva simning haha)
  • vara med kompisar och bara ha kul
  • få en systemkamera i julklapp! (eller så snart som möjligt!)
Ja det var en del av det! :) Men nu måste jag tyvärr göra läxor... Bye!


Kommentarer

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0