Waiting for you all


Inatt har jag inte kunnat sova så jag har tittat lite på dåliga tv-program och sn vid typ fyra blev det dags för Shrek. Shrek är nog en av de allra bästa filmerna som finns! Man blir så glad! Inatt tittade jag på ettan, fast egentligen tycker jag nog trean är bäst... Eller tvåan... Eller fyran... Haha, alla är bäst! Jag lyckades iaf sova lite mellan halv åtta och halv tio imorse.

Igår var jag och shoppade med pappa! Hittade bland annat ett par nya skor/kängor och en tröja, supernöjd.


Skorna <3


Nu slappar jag lite och jag ska nog titta lite på Nyår hos Tina strax! Ska även se klart Lady Gagas konsert från Madison Square Garden. Det är The Monster Ball Tour, som jag iofs har varit på i Globen förut, men den är kul att titta på ändå! Ska fortsätta göra lite designer senare tror jag också...
Ikväll kommer lite gäster som ska spela kort med föräldrarna bland annat! Har inte träffat dom på länge, ska bli trevligt :)

Imorrn firar jag med föräldrarna + mormor + moster! Vid tolv blir det det vanliga, träffa grannarna och titta på fyrverkerierna. Blir superkul tror jag! Vad ska ni göra på nyår?


Haha, den här gjorde jag innan jul, i min skapar-period! ;)

Kommentarer

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0