Ljusklara hägring...

Idag så har vi lussat lite med min klass, mer orkar jag inte säga för mitt liv är inte så inportant x)
En av mina kompisar är sjuk, så jag borde ringa henne nu... Men jag har scouter... Och jag borde blogga... Och massa mer saker... Jag ringer dej sen, lovar! :)

Ja, nu känner jag för lite bilder... Ska se var jag hittar, vi kan kolla i mappen från novembers början och hit typ... Få se hur långt vi hinner :D här kommer då lite gott (eller?) och blandat:


lite noter från Africa-konserten =)


jag har varit hos min mormor =)


lärde mej även att sticka igen x)


jag har varit sjuk och fotat lite...


fiiin mossa =D


och solen är fin...


jättefin...


och här fick jag vara målis (i fotboll) fast jag inte ville och då fotade jag lite istället =D


Okej! Jag fortsätter någon annan gång... :p Hoppas det händer snart... Tihi x)

BYE
och tack till alla som fortfarande läser


(förlåt, jag hatar sånna bloggar där man bara tackar sina läsare hela tiden men det här kallas nödläge! Alla besökare jag redan har måste jag ha kvar liksom... xP)

Kommentarer

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0