Lite segt...

Det har hänt massor på senaste tiden och jag har bara inte känt för att skriva... Och nu gäller det att inte glömma att jag skaffade en blogg att skriva på och fixa med för att det är kul, så inget ska bli något måste. Därför har jag inte skrivit! :)

Just nu håller jag på att fixa med lite grejer, ska vara hemma hela helgen och fixa massa saker... :(
Det kallas TRÅK! Men tyvärr kanske det behövs lite grand, fast inte en hel helg! Jaja, man får ta det som det kommer.

Jag kollar lite bloggar, tittar på lite tv-program och lyssnar på lite musik. Tror jag ska checka lite foton sen och kolla om något är tillräckligt bra för att lägga ut här ;)
Haha, hoppas det finns något bra annars får ni gamla foton :p

TACK igen alla läsare (ni är typ tre eller nåt men ändå...) älskar att det fortfarande finns några som följer mej :D

Brb, ska fixa lite... Hoppas det snart kommer mer :)

Kommentarer
Namn: heffnar

ÄNTLIGEN SÅ BLOGGAR DU!!!!!

2011-12-09 @ 22:17:46
URL: http://fannyf.devote.se

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0