Julbord med ögonbindel

Idag vid ett ungefär satte jag mej i bilen med mina föräldrar. Jag satte på mej ögonbindel (alias halsduk), sen åkte vi! I början hängde jag med var vi åkte eftersom jag känner igen mej så bra så jag förstod vart vi svängde och sådär... När vi kom till rondellen tappade jag bort mej HELT och sen åkte vi en bit till och jag undrade vart i hela världen tar dom mej?

När bilen stängdes av tog jag av mej ögonbindeln och vi var på ett golfställe! Vi åt julbord så att vi nästan sprack, efterrätterna och godiset i slutet var absolut godast! :D
Alla hade ont i magen efter haha x)


*fake-brasa*

Kommentarer

Här kan du skicka kommentarer till mej!

Jag heter:
Kom ihåg mej!

Min mejl-adress: (Ingen annan än Hallie får se den!)

Min fina hemsida/blogg:

Vad jag vill berätta för dej:

Trackback



bloglovin
RSS 2.0